31.03.2023, online
1.04.2023, Warszawa
Kilkudziesięciu wystawców, oferty niedostępne na job boardach, spotkania z pracodawcami oraz ludźmi z branży.
Giełda Pracy IT to branżowe targi pracy i usług, będące jednym z wydarzeń towarzyszących konferencji Warszawskie Dni Informatyki. Już po raz XIV wspólnie stworzymy miejsce spotkań czołowych pracodawców - od startupów aż po największe zagraniczne firmy z kandydatami na wszystkich poziomach zaawansowania - od studentów / juniorów, aż po ekspertów z wieloletnim doświadczeniem.
Chcesz posłuchać 230+ ciekawych, konkretnych prezentacji i poznać innych praktyków ze środowiska? Weź udział w części konferencyjnej Warszawskich Dni Infromatyki:
Sprawdź konferencjęWeź udział w wydarzeniu tak jak wolisz - online (31.03) lub na Politechnice Warszawskiej (1.04)
pracodawców IT / data science w jednym miejscu
ofert pracy dla wszystkich poziomów doświadczenia
uczestników edycji stacjonarnej w 2022
czołowi pracodawcy i usługodawcy z obszaru IT / data science
setki ofert pracy, o które od razu zapytasz rekrutera, dzięki czatom dostępnym na wirtualnych stoiskach,
spotkania 1:1 (online) z wystawcami, których termin i temat umówisz z wyprzedzeniem,
krótkie prezentacje wystawców w ramach ścieżki Meet The Employers transmitowane na żywo.
wygodna lokalizacja w budynku wydziału MINI Politechniki Warszawskiej na ulicy Koszykowej 75.
czołowi pracodawcy i usługodawcy z obszaru IT / data science obecni stacjonarnie,
bezpośrednie spotkania z ludźmi z branży, pracodawcami i dostawcami usług IT,
dziesiątki ofert i możliwości rozwoju kariery, o które zapytasz bezpośrednio rekruterów największych firm z branży.
Na wydarzeniu, jak co roku, spotkasz dziesiątki pracodawców IT, którzy bezpośrednio przybliżą Ci profile swoich firm i opowiedzą o możliwościach rekrutacyjnych i ofercie.
Warszawskie Dni Informatyki organizowane są od lat przez Komitet Organizacyjny złożony z wielu organizacji. Organem wiodącym i formalnym organizatorem wydarzenia jest Fundacja Academic Partners.
Od ponad 10 lat jesteśmy nie tylko organizatorem, ale również inicjatorem wielu znaczących wydarzeń skierowanych do profesjonalistów i studentów z branży IT / data science. Poza Warszawskimi Dniami Informatyki w naszym portfolio znajdziecie: Data Science Summit, The Hack Summit, Ya!vaConf, MS Dev Summit, Targi Pracy IT oraz wiele meetupów. Pomagamy również organizować konferencje IT i data science firmom / organizacjom zainteresowanym tego typu działaniami. W przypadku, pytań zapraszamy do kontaktu.
Ze względu na szeroką tematykę wydarzenie kierowane jest tak naprawdę do każdej osoby z obszaru IT. Na konferencji znajdziesz tematykę z zakresu: SysOps, DevOps, Infrastructure & Cloud, SysOps, DevOps, Infrastructure & Cloud, Programowania, IT Security, Hardware'u / IoT, Gamedev / VR & AR, UX / UI, Business Analysis, Testowania oraz Trendów technologicznych oraz ogólnie kariery IT.
Warszawskie Dni Informatyki to przede wszystkim dużej skali konferencja z obszaru IT. Konferencji towarzyszy także szereg innych elementów i atrakcji, w tym: branżowe targi usług i pracy Giełda Pracy IT, oraz wieczorne spotkania networkingowe – preparty i afterparty.
WDI podczas edycji 2023 będzie mieć formułę zarówno stacjonarną, jak i online. Pierwszego dnia konferencja i Expo odbędą się online, w koncie uczestnika na dedykowanej platformie. Drugi dzień będzie odbywał się stacjonarnie w centrum Warszawy - na wydziale MiNI Politechniki Warszawskiej. Tam też będzie można posłuchać wszystkich wystąpień ze ścieżek onsite oraz odwiedzić stoiska stacjonarnych wystawców.
Elementy wydarzenia, w tym poszczególne wystąpienia online i onsite są od siebie całkowicie niezależne i odrębne. Treści onsite nie są dostępne dla uczestników online i odwrotnie. Wyłącznie uczestnicy pakietów online + onsite otrzymują dostęp do całego wydarzenia.
W takim wypadku stacjonarna część wydarzenia odbędzie się w innym terminie lub online – na co, w razie potrzeby, jesteśmy w pełni gotowi. W przpadku decyzji o przeniesieniu wydarzenia do online'u, wszystkie bilety zostaną automatycznie skonwertowane na bilety wydarzenia online.
W Agendzie, przy każdej prelekcji, znajduje się informacja w jakiej formie jest ona prezentowana – Online Live, Online VoD lub stacjonarnie (w takim wypadku podany jest numer sali). Ponadto przy każdej ścieżce znajduje się informacja o tym w jakiej formie jest ona realizowana.
Prelekcje prowadzone są w języku polskim lub angielskim. Informacja o języku poszczególnych wystąpień jest dostępna w Agendzie.
Wszystkie wystąpienia części online transmitowane na żywo oraz wystąpienia w ramach ścieżki Main Stage części onsite zostaną nagrane. Nagrania z wystąpień na żywo, tak jak wszystkie nagrania udostępniane w modelu VoD, będzie można obejrzeć w koncie uczestnika, po zalogowaniu.
Dostęp do nagrań z części online przysługuje w ramach pakietów Online, PRO i Executive.
Dostęp do nagrań z części stacjonarnej przysługuje w ramach pakietów PRO i Executive.
Zwykle udostępniamy nagrania do 2 tygodni po konferencji. Zawsze informujemy o tym emailowo.
Dostęp do wszystkich prezentacji VoD oraz nagrań wystąpień, które były prezentowane na żywo przysługuje przez 3 miesiące od daty publikacji tych nagrań.
W przypadku wystąpień transmitowanych na żywo online będzie istniała możliwość zadania pytań prelegentom na czacie na żywo. W przypadku wystąpień VoD – w sekcji z komentarzami pod nagraniem prelekcji. Podczas części stacjonarnej, po każdej prelekcji przygotowaliśmy sesję round tables, gdzie będzie można zadać pytania i porozmawiać bezpośrednio z prelegentem po jego wystąpieniu.
Zarejestrować można się do dnia wydarzenia lub do wyczerpania się miejsc (liczba biletów w poszczególnych pulach i pakietach, zarówno na część online jak i onsite, jest ściśle ograniczona).
Tak, istnieje możliwość zakupu pakietów uprawniających do dostępu do nagrań VoD po terminie wydarzenia. Pakiety te nie obejmują jednak gift-bagów i innych benefitów oferowanych uczestnikom podczas wydarzenia, a limit czasowy dostępu do nagrań VoD to 3 miesiące liczone od terminu wydarzenia/publikacji nagrań a nie od daty zakupu.
W rejestracji należy wybrać opcję „Kupuję dla kilku osób”, a następnie wybrać odpowiednią liczbę pakietów (jeden pakiet dla jednej osoby). Po opłaceniu zamówienia, otrzymasz kody zaproszeń, które następnie należy przekazać osobom, dla których przeznaczone mają być bilety.
Każdy uczestnik wydarzenia musi założyć indywidualne konto użytkownika – tylko w ten sposób otrzyma dostęp do platformy, na której odbywa się część online wydarzenia oraz będzie mógł pobrać imienne zaproszenie uprawniające do wejścia na część stacjonarną. W celu utworzenia konta należy przejść proces rejestracji, podając na pierwszym kroku kod z zaproszenia otrzymany od osoby, która opłaciła bilet. Po wpisaniu kodu z zaproszenia, cena odpowiedniego pakietu zostanie zredukowana i dana osoba będzie mogła utworzyć konto w wybranym pakiecie bez ponoszenia kosztów.
Kod rabatowy można wykorzystać w rejestracji na stronie https://warszawkiedniinformatyki.pl/registration.html. Na pierwszym kroku rejestracji, na dole strony, należy zaznaczyć opcję „posiadam kod z zaproszenia”, a następnie wpisać i zatwierdzić kod. Po zatwierdzeniu kodu ceny pakietów, w ramach których obowiązuje kod zostaną odpowiednio zredukowane.
Istnieje możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności. Po złożeniu zamówienia i zakończeniu rejestracji napisz email na adres aleksandra.prychitko@fundacjaap.org.pl. Ponieważ obsługa ta jest całkowicie manualna, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 49 zł.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura imienna na osobę prywatną. Faktura VAT na podmiot prowadzący działalność gospodarczą dostępna jest wyłącznie po wybraniu opcji "kupuję na firmę" przy wyborze pakietu.
Tytuł na dokumencie sprzedaży (niezależnie od wybranych opcji) to "Udział w konferencji Warszawskie Dni Informatyki". Jeśli potrzebujesz umieścić dodatkowe adnotacje na dokumencie sprzedaży, podczas rejestracji znajdziesz pole na ich wpisanie.
Fakturę wystawia:
Fundacja Academic Partners
Aleje Jerozolimskie 181B
02-222 Warszawa
NIP: 118-20-88-939
W przypadku koszulek z pakietu PRO oraz koszulek i bluz z pakietu Executive – ich odbiór będzie możliwy wyłącznie osobiście na wydarzeniu. W przypadku wszelkich opcji dodatkowych (koszulka, bluza) zakupionych osobno – możliwy będzie odbiór osobisty na wydarzeniu lub wysyłka pod wskazany w rejestracji adres.
W przypadku rzeczy odbieranych podczas wydarzenia – w dniu wydarzenia ;) W przypadku rzeczy wysyłanych kurierem – ok. 2 tygodnie po wydarzeniu.
Stacjonarna część wydarzenia (konferencja, Giełda Pracy IT) odbędzie się w centrum Warszawy, na Wydziale MiNI Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 75. Ze względu na obostrzenia dokładny adres może ulec jednak zmianie (w takim przypadku będziemy informować o tym uczestników drogą emailową).
Wszystkie elementy online wydarzenia (dostęp do transmisji na żywo, nagrań VoD, czatu na żywo, wirtualnej hali wystawienniczej Giełdy Pracy IT) dostępne będą dla zalogowanych użytkowników na dedykowanej platformie.
Konferencja odbywa się w godzinach 9:00-18:00, dokładne godziny wystąpień dostępne są w Agendzie. Giełda Pracy IT i spotkania z Wystawcami odbywają się w godzinach 9:30-16:30.
Dla uczestników pakietów PRO oraz Exec lunch dostępny jest w ramach wybranego pakietu konferencyjnego. Uczestnicy pozostałych pakietów mają możliwość wykupienia cateringu, w skład którego wchodzi także lunch, jako opcji dodatkowej do wybranego pakietu konferencyjnego.
Tak, każdy uczestnik konferencji otrzymuje imienny certyfikat poświadczający udział w wydarzeniu. Certyfikat będzie dostępny do pobrania po wydarzeniu w Koncie Uczestnika.
Nie, aby wejść na Giełdę Pracy IT musisz się zarejestrować i pobrać bezpłatną wejściówkę (pakiet Giełda Pracy IT / Expo dostępny w Rejestracji). Podczas stacjonarnej części wydarzenia bilety sprawdzane są przy wejściu. Z kolei, aby wziąć udział online, musisz mieć aktywne konto, które założysz rejestrując się.
Stoiska wystawców będą zlokalizowane na korytarzu przy salach prezentacyjnych oraz dostępne online (dostęp po zalogowaniu w Koncie Użytkownika).
W preparty i afterparty mogą wziąć udział uczestnicy pakietów PRO i VIP oraz Wystawcy i Prelegenci wydarzenia.
Organizatorami wydarzenia jest Fundacja na rzecz środowisk akademickich i biznesowych Academic Partners (organ wiodący, formalny organizator główny).
Skontakujemy się z Tobą wkrótce.
Zamknij