Sponsorzy WDI22

Sprawdź, co do zaoferowania ma rynek pracy IT / data science. Weź udział w Giełdzie Pracy IT!

online 31.03.2023, online onsite 1.04.2023, Warszawa

Kilkudziesięciu wystawców, oferty niedostępne na job boardach, spotkania z pracodawcami oraz ludźmi z branży.

Warszawskie Dni Informatyki

O Giełdzie Pracy IT

Giełda Pracy IT to branżowe targi pracy i usług, będące jednym z wydarzeń towarzyszących konferencji Warszawskie Dni Informatyki. Już po raz XIV wspólnie stworzymy miejsce spotkań czołowych pracodawców - od startupów aż po największe zagraniczne firmy z kandydatami na wszystkich poziomach zaawansowania - od studentów / juniorów, aż po ekspertów z wieloletnim doświadczeniem.

Chcesz posłuchać 230+ ciekawych, konkretnych prezentacji i poznać innych praktyków ze środowiska? Weź udział w części konferencyjnej Warszawskich Dni Infromatyki:

Sprawdź konferencję

Giełda Pracy IT w skrócie

Online i onsite

ONLINE (piątek, 31 marca):
  • czołowi pracodawcy i usługodawcy z obszaru IT / data science

  • setki ofert pracy, o które od razu zapytasz rekrutera, dzięki czatom dostępnym na wirtualnych stoiskach,

  • spotkania 1:1 (online) z wystawcami, których termin i temat umówisz z wyprzedzeniem,

  • krótkie prezentacje wystawców w ramach ścieżki Meet The Employers transmitowane na żywo.

ONSITE (sobota, 1 kwietnia):
  • wygodna lokalizacja w budynku wydziału MINI Politechniki Warszawskiej na ulicy Koszykowej 75.

  • czołowi pracodawcy i usługodawcy z obszaru IT / data science obecni stacjonarnie,

  • bezpośrednie spotkania z ludźmi z branży, pracodawcami i dostawcami usług IT,

  • dziesiątki ofert i możliwości rozwoju kariery, o które zapytasz bezpośrednio rekruterów największych firm z branży.

Wystawcy 2023

Na wydarzeniu, jak co roku, spotkasz dziesiątki pracodawców IT, którzy bezpośrednio przybliżą Ci profile swoich firm i opowiedzą o możliwościach rekrutacyjnych i ofercie.

Sponsorzy 2023

SPONSOR GŁÓWNY Asseco
SPONSOR ZŁOTY
Ideas NCBR KMD Poland PWC
SPONSORZY SREBRNI
Demant Samsung Webfleet Solutions

Konkursy

Weź udział w konkursach i wygraj elektronikę!

  • za przesłanie rekomendacji wydarzenia znajomym: Google Home Hub i Xiaomi Mi Band
  • Za wgranie CV: Xbox i Google Home Hub
  • Za odwiedzenie 3 stoisk wystawów:
    - Online: Google Home Hub i Xiaomi Mi Band,
    -Onsite: Xbox, Google Home Hub i Xiaomi Mi Band
Nagrody

Poprzednie edycje naszych stacjonarnych wydarzeń

Zarejestruj się

Kto jest organizatorem wydarzenia?

Warszawskie Dni Informatyki organizowane są od lat przez Komitet Organizacyjny złożony z wielu organizacji. Organem wiodącym i formalnym organizatorem wydarzenia jest Fundacja Academic Partners.

Od ponad 10 lat jesteśmy nie tylko organizatorem, ale również inicjatorem wielu znaczących wydarzeń skierowanych do profesjonalistów i studentów z branży IT / data science. Poza Warszawskimi Dniami Informatyki w naszym portfolio znajdziecie: Data Science Summit, The Hack Summit, Ya!vaConf, MS Dev Summit, Targi Pracy IT oraz wiele meetupów. Pomagamy również organizować konferencje IT i data science firmom / organizacjom zainteresowanym tego typu działaniami. W przypadku, pytań zapraszamy do kontaktu.

Patroni wydarzenia

Honorowi

Społecznościowi

Medialni

FAQ

O wydarzeniu
1. Do kogo skierowane jest wydarzenie Warszawskie Dni Informatyki?

Ze względu na szeroką tematykę wydarzenie kierowane jest tak naprawdę do każdej osoby z obszaru IT. Na konferencji znajdziesz tematykę z zakresu: SysOps, DevOps, Infrastructure & Cloud, SysOps, DevOps, Infrastructure & Cloud, Programowania, IT Security, Hardware'u / IoT, Gamedev / VR & AR, UX / UI, Business Analysis, Testowania oraz Trendów technologicznych oraz ogólnie kariery IT.

2. Z jakich elementów składa się wydarzenie?

Warszawskie Dni Informatyki to przede wszystkim dużej skali konferencja z obszaru IT. Konferencji towarzyszy także szereg innych elementów i atrakcji, w tym: branżowe targi usług i pracy Giełda Pracy IT, oraz wieczorne spotkania networkingowe – preparty i afterparty.

3.Jaka jest formuła wydarzenia w 2023 (online, stacjonarna)?

WDI podczas edycji 2023 będzie mieć formułę zarówno stacjonarną, jak i online. Pierwszego dnia konferencja i Expo odbędą się online, w koncie uczestnika na dedykowanej platformie. Drugi dzień będzie odbywał się stacjonarnie w centrum Warszawy - na wydziale MiNI Politechniki Warszawskiej. Tam też będzie można posłuchać wszystkich wystąpień ze ścieżek onsite oraz odwiedzić stoiska stacjonarnych wystawców.

Elementy wydarzenia, w tym poszczególne wystąpienia online i onsite są od siebie całkowicie niezależne i odrębne. Treści onsite nie są dostępne dla uczestników online i odwrotnie. Wyłącznie uczestnicy pakietów online + onsite otrzymują dostęp do całego wydarzenia.

4. Co, jeśli z jakiegokolwiek powodu, wydarzenie nie będzie mogło się odbyć w formie stacjonarnej?

W takim wypadku stacjonarna część wydarzenia odbędzie się w innym terminie lub online – na co, w razie potrzeby, jesteśmy w pełni gotowi. W przpadku decyzji o przeniesieniu wydarzenia do online'u, wszystkie bilety zostaną automatycznie skonwertowane na bilety wydarzenia online.

Agenda wydarzenia, sesje Q&A i dostęp do nagrań wystąpień
5.Jakie rodzaje wystąpień wchodzą w skład Agendy wydarzenia?
    Uczestnicy Warszawskich Dni Informatyki 2023 otrzymują dostęp do następujących rodzajów wystąpień:
  • ⚬ Prezentacje transmitowane na żywo (część online),
  • ⚬ Prezentacje w formie specjalnie przygotowanych nagrań dostępnych jako VoD (część online),
  • ⚬ Prezentacje stacjonarne (część onsite)
  • Dodatkowo uczestnicy wyższych pakietów otrzymują dostęp do biblioteki VoD nagrań wystąpień poprzedniej edycji Warszawskich Dni Informatyki 2022.
6.Skąd mogę wiedzieć w jakiej formie będą prezentowane poszczególne wystąpienia?

W Agendzie, przy każdej prelekcji, znajduje się informacja w jakiej formie jest ona prezentowana – Online Live, Online VoD lub stacjonarnie (w takim wypadku podany jest numer sali). Ponadto przy każdej ścieżce znajduje się informacja o tym w jakiej formie jest ona realizowana.

7.W jakim języku prowadzone są prelekcje?

Prelekcje prowadzone są w języku polskim lub angielskim. Informacja o języku poszczególnych wystąpień jest dostępna w Agendzie.

8.Czy wystąpienia prezentowane na żywo będą nagrywane i dostępne po konferencji?

Wszystkie wystąpienia części online transmitowane na żywo oraz wystąpienia w ramach ścieżki Main Stage części onsite zostaną nagrane. Nagrania z wystąpień na żywo, tak jak wszystkie nagrania udostępniane w modelu VoD, będzie można obejrzeć w koncie uczestnika, po zalogowaniu.
Dostęp do nagrań z części online przysługuje w ramach pakietów Online, PRO i Executive.
Dostęp do nagrań z części stacjonarnej przysługuje w ramach pakietów PRO i Executive.

9.Kiedy zostaną udostępnione nagrania wystąpień, które odbywały się na żywo?

Zwykle udostępniamy nagrania do 2 tygodni po konferencji. Zawsze informujemy o tym emailowo.

10.Do kiedy będą dostępne nagrania wystąpień?

Dostęp do wszystkich prezentacji VoD oraz nagrań wystąpień, które były prezentowane na żywo przysługuje przez 3 miesiące od daty publikacji tych nagrań.

11.Jak mogę zadać pytania prelegentom?

W przypadku wystąpień transmitowanych na żywo online będzie istniała możliwość zadania pytań prelegentom na czacie na żywo. W przypadku wystąpień VoD – w sekcji z komentarzami pod nagraniem prelekcji. Podczas części stacjonarnej, po każdej prelekcji przygotowaliśmy sesję round tables, gdzie będzie można zadać pytania i porozmawiać bezpośrednio z prelegentem po jego wystąpieniu.

12.Jak mogę ocenić wystąpienia?
Twoja opinia jest dla nas i prelegentów bardzo ważna, dlatego będziemy bardzo wdzięczni jeśli się nią z nami podzielisz.
W przypadku wystąpień online (live oraz VoD) istnieje możliwość zostawienia oceny i komentarza pod filmem – wystarczy zaznaczyć wybrać odpowiednią liczbę gwiazdek i opcjonalnie, dodać komentarz.
W przypadku wystąpień stacjonarnych – oceny prelekcji będzie można dokonać w ankiecie feedbackowej dostępnej dla zalogowanych użytkowników w Koncie Uczestnika.
Zakup biletów, płatności, faktury
13.Do kiedy mogę się zarejestrować?

Zarejestrować można się do dnia wydarzenia lub do wyczerpania się miejsc (liczba biletów w poszczególnych pulach i pakietach, zarówno na część online jak i onsite, jest ściśle ograniczona).

14.Czy mogę wykupić dostęp do VoD już po wydarzeniu?

Tak, istnieje możliwość zakupu pakietów uprawniających do dostępu do nagrań VoD po terminie wydarzenia. Pakiety te nie obejmują jednak gift-bagów i innych benefitów oferowanych uczestnikom podczas wydarzenia, a limit czasowy dostępu do nagrań VoD to 3 miesiące liczone od terminu wydarzenia/publikacji nagrań a nie od daty zakupu.

15. W jaki sposób mogę kupić więcej niż 1 pakiet?

W rejestracji należy wybrać opcję „Kupuję dla kilku osób”, a następnie wybrać odpowiednią liczbę pakietów (jeden pakiet dla jednej osoby). Po opłaceniu zamówienia, otrzymasz kody zaproszeń, które następnie należy przekazać osobom, dla których przeznaczone mają być bilety.

Każdy uczestnik wydarzenia musi założyć indywidualne konto użytkownika – tylko w ten sposób otrzyma dostęp do platformy, na której odbywa się część online wydarzenia oraz będzie mógł pobrać imienne zaproszenie uprawniające do wejścia na część stacjonarną. W celu utworzenia konta należy przejść proces rejestracji, podając na pierwszym kroku kod z zaproszenia otrzymany od osoby, która opłaciła bilet. Po wpisaniu kodu z zaproszenia, cena odpowiedniego pakietu zostanie zredukowana i dana osoba będzie mogła utworzyć konto w wybranym pakiecie bez ponoszenia kosztów.

16.Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego / kodu zaproszenia z zakupu grupowego?

Kod rabatowy można wykorzystać w rejestracji na stronie https://warszawkiedniinformatyki.pl/registration.html. Na pierwszym kroku rejestracji, na dole strony, należy zaznaczyć opcję „posiadam kod z zaproszenia”, a następnie wpisać i zatwierdzić kod. Po zatwierdzeniu kodu ceny pakietów, w ramach których obowiązuje kod zostaną odpowiednio zredukowane.

17.Czy mogę otrzymać fakturę proformę lub z odroczonym terminem płatności?

Istnieje możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności. Po złożeniu zamówienia i zakończeniu rejestracji napisz email na adres aleksandra.prychitko@fundacjaap.org.pl. Ponieważ obsługa ta jest całkowicie manualna, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 49 zł.

18. Czy mogę otrzymać fakturę za zakup biletów i opcji dodatkowych?

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura imienna na osobę prywatną. Faktura VAT na podmiot prowadzący działalność gospodarczą dostępna jest wyłącznie po wybraniu opcji "kupuję na firmę" przy wyborze pakietu.

Tytuł na dokumencie sprzedaży (niezależnie od wybranych opcji) to "Udział w konferencji Warszawskie Dni Informatyki". Jeśli potrzebujesz umieścić dodatkowe adnotacje na dokumencie sprzedaży, podczas rejestracji znajdziesz pole na ich wpisanie.

Fakturę wystawia:
Fundacja Academic Partners
Aleje Jerozolimskie 181B
02-222 Warszawa
NIP: 118-20-88-939

Koszulki, bluzy, giftbagi
19.W jaki sposób mogę odebrać koszulkę/bluzę (wchodzącą w skład pakietu lub zakupioną jako opcja dodatkowa)?

W przypadku koszulek z pakietu PRO oraz koszulek i bluz z pakietu Executive – ich odbiór będzie możliwy wyłącznie osobiście na wydarzeniu. W przypadku wszelkich opcji dodatkowych (koszulka, bluza) zakupionych osobno – możliwy będzie odbiór osobisty na wydarzeniu lub wysyłka pod wskazany w rejestracji adres.

20.Kiedy otrzymam koszulkę/bluzę?

W przypadku rzeczy odbieranych podczas wydarzenia – w dniu wydarzenia ;) W przypadku rzeczy wysyłanych kurierem – ok. 2 tygodnie po wydarzeniu.

Udział w konferencji
21.Gdzie odbywa się wydarzenie?

Stacjonarna część wydarzenia (konferencja, Giełda Pracy IT) odbędzie się w centrum Warszawy, na Wydziale MiNI Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 75. Ze względu na obostrzenia dokładny adres może ulec jednak zmianie (w takim przypadku będziemy informować o tym uczestników drogą emailową).

Wszystkie elementy online wydarzenia (dostęp do transmisji na żywo, nagrań VoD, czatu na żywo, wirtualnej hali wystawienniczej Giełdy Pracy IT) dostępne będą dla zalogowanych użytkowników na dedykowanej platformie.

22.W jakich godzinach odbywa się wydarzenie?

Konferencja odbywa się w godzinach 9:00-18:00, dokładne godziny wystąpień dostępne są w Agendzie. Giełda Pracy IT i spotkania z Wystawcami odbywają się w godzinach 9:30-16:30.

23.Czy podczas wydarzenia stacjonarnego dostępny jest lunch dla uczestników?

Dla uczestników pakietów PRO oraz Exec lunch dostępny jest w ramach wybranego pakietu konferencyjnego. Uczestnicy pozostałych pakietów mają możliwość wykupienia cateringu, w skład którego wchodzi także lunch, jako opcji dodatkowej do wybranego pakietu konferencyjnego.

24.Czy za udział w wydarzeniu mogę otrzymać certyfikat?

Tak, każdy uczestnik konferencji otrzymuje imienny certyfikat poświadczający udział w wydarzeniu. Certyfikat będzie dostępny do pobrania po wydarzeniu w Koncie Uczestnika.

Udział w Giełdzie Pracy IT
25.Czy na Giełdę Pracy IT mogę wejść bez rejestracji?

Nie, aby wejść na Giełdę Pracy IT musisz się zarejestrować i pobrać bezpłatną wejściówkę (pakiet Giełda Pracy IT / Expo dostępny w Rejestracji). Podczas stacjonarnej części wydarzenia bilety sprawdzane są przy wejściu. Z kolei, aby wziąć udział online, musisz mieć aktywne konto, które założysz rejestrując się.

26.W jaki sposób mogę się skontaktować z wystawcami?
Z wystawcami można skontaktować się m.in. poprzez:

    [Część online]
  • ⚬ umówienie spotkania 1:1 (rozmowa telefoniczna), w rejestracji lub koncie uczestnika,
  • ⚬ rozmowę na czacie online, który znajdziesz na wirtualnym stoisku,
  • ⚬ przesłanie dowolnej wiadomości poprzez formularz kontaktowy na wirtualnym stoisku.

    [Część onsite]
  • ⚬ podejście do stoiska na stacjonarnym Expo,
  • ⚬ rozmowę podczas afterparty (udział tylko dla uczestników z pakietem Basic, PRO i VIP), na którym zwyczajowo jest obecna większość przedstawicieli wystawców ;).
Udział w Expo jest jak zawsze całkowicie bezpłatny.
27.Gdzie znajdę stoiska wystawców?

Stoiska wystawców będą zlokalizowane na korytarzu przy salach prezentacyjnych oraz dostępne online (dostęp po zalogowaniu w Koncie Użytkownika).

Preparty i Afterparty
28.Kto może wziąć udział w preparty i afterparty?

W preparty i afterparty mogą wziąć udział uczestnicy pakietów PRO i VIP oraz Wystawcy i Prelegenci wydarzenia.

29.Gdzie odbędzie się preparty i afterparty?
Preparty odbywa się w dzień wydarzenia online od godz. 21:00 w formie pub crawl po wyselekcjonowanych warszawskich cocktailbarach. Dokładne miejsce rozpoczęcia zostanie przesłane uczestnikom emailowo.

Afterparty odbywa się w dzień wydarzenia stacjonarnego od godz. 21:00 w jednym z topowych, warszawskich cocktailbarów - adres zostanie podany bliżej wydarzenia.
Organizatorzy i kontakt
30.Kto jest organizatorem wydarzenia?

Organizatorami wydarzenia jest Fundacja na rzecz środowisk akademickich i biznesowych Academic Partners (organ wiodący, formalny organizator główny).

31.Jak mogę skontaktować się z organizatorami?
Napisz email na hello@warszawskiedniinformatyki.pl – email ten podpięty jest pod system ticketowy z monitorowanym SLA. W przypadkach niecierpiących zwłoki – prośba o kontakt telefoniczny na numer +48 660 409 142.